KORTBETALNING

Du kan alltid känna dig trygg i att handla med svenska kort utställda av VISA eller MasterCard. Vi samarbetar med Klarna, som är en ledande leverantör av betaltjänster via Internet och certifierade enligt kortindustrins nya skärpta säkerhetskrav PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). När du betalar med kort skickas du vidare till en säker sida med SSL-certifikat hos Klarna, där du tryggt fyller i dina kortuppgifter och genomför betalningen. När betalningen har godkänts skickas du tillbaka till vår hemsida där du får en bekräftelse på att ditt köp är genomfört.

OUTLÖST PAKET

För alla paket som inte hämtas ut debiteras en avgift på 149 SEK. Avgiften motsvarar kostnaderna för expeditionsavgift, returavgift och hantering. Om du ångrar dig när paketet har skickats från oss, måste du hämta paketet på ditt utlämningsställe och skicka tillbaka det till oss. Om paketet inte hämtas ut blir paketet automatiskt registrerat som ej uthämtat och debiteras därefter.

ORDERBEKRÄFTELSE

När vi mottagit din beställning skickar vi dig en bekräftelse via e-post med information om din beställning. Det är bra att kontrollera din orderbekräftelse så att din beställning blir rätt. Skulle det vara något du undrar över så kontakta vår telefonsupport på 040 468600 eller via e-post support@inkontinensbutiken.se. Det är bra om du sparar orderbekräftelsen för att ha till hands vid eventuella kontakter med vår support.  Vill du annullera eller ändra något i din order så ber vi dig att höra av dig till vår support så snart som möjligt

TRANSPORT

Inkontinensbutiken skickar alla sina paket med PostNord. Du kan välja mellan att hämta upp din vara hos ett ombud eller om du vill få varan till din dörr. Om varan skadats eller kommit bort under transporten till kund är det Inkontinensbutiken som är betalningsansvarig. Du måste dock meddela vår support omgående. Om varan skadas eller har kommit bort när du återsänder den är du betalningsansvarig.

Kontakta oss gärna för mer information.

 

FAKTURAFRÅGOR

Har du en faktura eller delbetalning vi vill rekommendera att du först tar kontakt med Klarna som administrerar våra fakturor. Ring till Klarnas kundservice eller administrera dina fakturor hos Klarna på - Mitt Klarna